Uiteraard willen wij enkel en alleen tevreden klanten, daarom doen wij iedere dag weer ons uiterste best om de kwaliteit van zowel ons personeel als onze leveranciers op een zo hoog mogelijk peil te houden.
Maar de realiteit is helaas “waar gehakt wordt vallen spaanders” als hierdoor een misverstand ontstaat willen wij u vragen om het ons direct te laten weten! Uw klacht of opmerking zullen wij zeer serieus nemen en wij staan ervoor om gezamenlijk zo spoedig als mogelijk en in alle redelijkheid tot een oplossing te komen.
Klachten over geleverde materialen en/of aantallen dienen binnen 2 werkdagen na levering schriftelijk worden gemeld. Na deze termijn nemen wij uw klachtnietmeer in behandeling.
Controleer uw bestellingvoorverwerking op hoeveelheid, kleur, soort en afmeting. Verwerking van de materialen betekent uw goedkeuring en geeft geen recht meer op reclamatie. Herbestratingskosten zullen wij dan ook nooit vergoeden.
E-mail ‘snel en eenvoudig’
Uit ervaring weten wij dat de snelste manier om een klacht op te lossen is, door ons een e-mail te sturen met daarbij gevoegd één of twee foto’s van de klacht. Hierop zien wij over het algemeen direct hoe de klacht op te lossen is ofwel er een bezoek gewenst is om de klacht nader te onderzoeken.
Pro
Er zijn bij Smitco.nl twee personen welke klachten behandelen dit zijn S. Smit en T. Schouws één van deze twee zal uw klacht met spoed behandelen en zal hierna uw aanspreekpunt zijn. Na binnenkomst van uw klacht zullen wij in de meeste gevallen contact met u opnemen en overleg plegen met eventuele betrokkenen hoe we uw klacht zo spoedig als mogelijk op kunnen lossen. Wij zullen hier vragen om een nadere toelichting verdere informatie en beeldmateriaal. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen op te lossen, mocht dit niet lukken dan zullen wij u informeren over de voortgang van de procedure.
Privacy
In sommige gevallen zal het nodig zijn om een extern onafhankelijk adviesbureau uw klacht te laten beoordelen hiervoor vragen wij uw toestemming om kopieën van stukken ter beschikking aan de desbetreffende instantie te overleggen. Wij zullen uiteraard vertrouwelijk met uw gegevens omgaan en deze enkel en alleen gebruiken voor het bovenstaande doel.
Afsluiting
In de praktijk “al meer dan 25 jaar” weten wij relevante klachten door onze grote voorraden en eigen transport gelukkig zeer snel op te lossen. Wij willen dat u weet dat uw klacht op prijs gesteld wordt daar deze ons inzicht geeft in onze manier van werken en de mogelijkheid deze klacht in de toekomst te voorkomen!